domingo, 19 de setembro de 2010

O PRIMEIRO LIDER DO SÉCULO XXI

Pois não, não é Obama. Os próximos anos muito nos imos acordar do que conseguiu este operário, filho de camponeses e representante sindical que chegou a presidente do Brasil entre a comoção neoliberal e dos mercados financeiros internacionais, para ser reconhecido unanimemente apenas oito anos depois como o líder mundial mais influente dos últimos anos .

Mas o maior sucesso de Lula da Silva é outro. Lula é um símbolo de que a política também pode ser honesta, algo muito significativo face ao descrédito que vive a classe dirigente.




Esta entrevista há alguns meses em uma televisão brasileira mostra uma pessoa que dirigiu um país durante oito anos quebrar a chorar porque uma recepção com 'moradores de rua ' o que lhe respostaram quando lhes perguntou que lhes queria pedir ao presidente foi 'Não queremos reivindicar nada, a maior conquista nossa é o fato de estar dentro do palácio, coisa que nos jamais pensar entrar.

O 3 de outubro será realizada a primeira rodada das eleições no Brasil, e Lula da Silva deixará de ser presidente o 1 de janeiro. Esperamos que no futuro continue a trabalhar por alguma causa noble para a humanidade, porque não podemos perder um homem assim.

----------
Você pode ficar ao dia das eleições brasileiras em http://eleicoes.uol.com.br/ e os principais jornais brasileiros.

terça-feira, 7 de setembro de 2010

GALICIA É O GALEGO

Apoiamos o texto deste manifesto em favor dos meios de comunicação em galego na Galiza:


Un país é o que fala. Galicia é o Galego. Ninguén pode matar unha lingua. Pero é moi fácil deixala morrer de inanición e abandono. Todos somos responsables de que a nosa lingua reciba a xustiza que merece e as oportunidades que se lle negaron na historia. Que haxa medios en galego importa. Resulta imprescindible para que a nosa lingua viva e medre con futuro. Apoiar ós medios en galego é axudarnos a nós mesmos e o que somos. Resulta cínico e irreal esperar que anos de intervención do mercado a favor do castelán vaian corrixirse sos. Alguén ten que facelo e ten que facelo agora.

Ningunha administración pública deste país pode declararse allea ou ausente cando pechan un trás doutro os xa poucos medios que apostaban pola nosa lingua. Ningunha administración pública pode dicir, sen faltar á verdade, que fixo todo o que podía facer, ou que non hai recursos porque estamos en crise. Demandamos do goberno que poña a vontade política e os recursos que non dubida en poñer para axudar a outros sectores ou medios que non o precisan tanto. Demandamos das administracións públicas que tome a decisión de axudar ós medios en galego porque é xusto, porque o merecen e porque se lles debe.

Ningún lector ou espectador deste país pode tampouco declararse alleo ou ausente cando pechan un trás outro os medios que se fan na nosa lingua. Os únicos que realmente poden garantir o futuro de calquera medio son os lectores, as audiencias e os anunciantes. Algo falla nun país onde tanta xente se declara amante da súa lingua ou tantas empresas utilizan a galeguidade para posicionarse nos mercados, pero logo non hai nin lectores nin anunciantes para os medios que se fan en galego. A desaparición dos medios no noso idioma non é un problema nin unha responsabilidade da administración, é un problema e unha responsabilidade de todos.


Podem assinar aqui: www.osmediosengalegoimportan.com

Agradecer a divulgação do manifesto na rede.

(Vía Brétemas)